woensdag 6 maart 2013

Korbeek zingt!

Week 2013-10 - Korbeek zingt 002Week 2013-10 - Korbeek zingt 003Week 2013-10 - Korbeek zingt 007

Op zaterdag 16 februari 2013 was er feeststemming in de Parochiale Gebouwen: vrolijke schlagers en meezingers galmden uit de kelen. Eenentwintig in totaal, ook Franse, Engelse en Duitse. Enkele flitsen:

En langs het tuinpad van m’n vader

Zag ik de hoge bomen staan

Ik was een kind en wist niet beter

Dan dat het nooit voorbij zou gaan

(Het Dorp - Wim Sonneveld)

Zeven anjers, zeven rozen

Een bruidsboeket voor jou

Zeven anjers, zeven rozen

Heb ik heel speciaal gekozen

Ik die zoveel van je hou

(Willy Sommers)

Hij had geen geld en hij was geen held en hij hield niet van het krijgsgeweld

Maar trompetter was hij wel in hart en ziel

(Jan Klaasen was trompetter - Rob De Nijs)

Zie ik de lichtjes van de Schelde

Dan gaat m’n hart wat sneller slaan

Ik weet dat jij op mij zult wachten

En dat je aan de kaai zult staan

(Lichtjes van de Schelde - Wannes Van de Velde - Hans De Booy)

Proficiat aan het jonge KVLV-bestuur! Voor herhaling vatbaar!