woensdag 11 februari 2009

Een Geschiedenis Van Korbeek-Dijle

Onder deze titel heb ik al de familie- en geschiedkundige bijdragen die ik publiceerde in Kerk en Leven vanaf 2004 tot en met 1 oktober 2008 als boek gebundeld. Het is een turf geworden van 300 bladzijden op A4-formaat (210 x 297) met meer dan 100 kleurenfoto’s. “Korbeekse Senioren in de Kijker” en “Geschiedenis van de Korbeekse Straten” vormen de hoofdbrok, samen goed voor 154 bladzijden. Verder heb ik mijn uitstapjes in Bertem en Leefdaal en andere bijzondere artikels over de zusters Annonciaden, de pastoor, de kerk, oude pachthoven, het dialect, soldaten van Napoleon, 100-jarigen, de Dijlevallei, Expo ’58, beau monde, en nog meer, niet vergeten.
Je kan het boek bestellen door overschrijving van 30,00 euro op rekening 000-0424484-12 van C. Letellier, Nijvelsebaan 207, 3060 Korbeek-Dijle. Ik bezorg je dan het boek aan huis (in Groot-Bertem, of binnen een straal van 5 km). Ofwel mag je het boek bij mij thuis komen halen en ter plaatse 30,00 euro betalen. Het boek is beschikbaar.
Veel leesgenot.
Cyriel Letellier